Monday, June 10, 2013

ASSALAMULAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA-Azizah binti Abdullah

Salam,

Jangan terkejut untuk menerima e-mel ini. Saya memerlukan kerjasama dan bantuan anda untuk perniagaan yang tulen dan menguntungkan. Saya mencari orang yang ikhlas dan boleh dipercayai untuk perniagaan yang menguntungkan yang saya ingin menawarkan kepada anda kerana saya tidak boleh melakukan perniagaan oleh saya sendiri kerana saya bukan di Malaysia. Walau bagaimanapun, nama saya Azizah binti Abdullah, Saya seorang warganegara Malaysia yang bekerja di UK.  Saya bekerja sebagai pegawai pemasaran di Gemstones Company UK Ltd. Saya ingin memperkenalkan anda kepada peluang perniagaan ini. Saya memerlukan bantuan dari anda yang akan memberi manfaat kepada kita berdua. Saya menghubungi anda kerana saya tidak mahu kehilangan kontrak ini yang disediakan oleh syarikat di tempat saya bekerja kerana kita berdua akan mendapat keuntungan yang baik daripada perniagaan ini pada masa sekarang dan pada masa depan yang akan datang. Itulah sebabnya saya meminta anda untuk menjadi pembekal kepada syarikat kami supaya kita boleh mengambil kesempatan pada peluang-peluang yang ada di syarikat ini.

Pada masa ini, syarikat kami perlu tiga tahun pembekal tetap produk yang dikenali sebagai (Gemstone Mineral Sparkle®) yang merupakan bahan kimia cecair baru saintifik, minyak pelincir, terutamanya yang digunakan dalam makmal gemological bagi pembersihan rawatan kejelasan berlian, secara amnya bahan larutan ini tidak menembusi jauh ke dalam berlian dan vaporizes Kemasukan hitam dalam Berlian dan batu-batu permata Emas dan lain-lain.

Pembekal asal produk ini adalah dari (Malaysia) dan bekas pembekal produk ini kepada syarikat kami telah tamat kontrak dan syarikat kami sedang mencari mana-mana orang lain yang boleh mendapatkan bekalan (Gemstone Mineral Sparkle®) dalam kuantiti yang banyak supaya dapat memenuhi permintaan pengguna kami dan bergabung dalam perkongsian dengan syarikat ini pada masa sekarang. Sebab utama mengapa saya menulis kepada anda untuk mencari minat anda dan mendapatkan bantuan, saya hanya mahu anda untuk bertindak sebagai ejen perantara (penjual produk di Malaysia dan pembeli) kepada (syarikat kami). Ini adalah perniagaan besar, yang akan memberi dividen yang baik kepada kita berdua. Saya hanya perlu kerjasama anda untuk membuat perniagaan ini berjaya.

Saya akan memberikan anda maklumat lebih lanjut lagi mengenai perkara ini jika anda bersedia untuk berdiri sebagai agen untuk membekalkan produk kepada syarikat kami. Pertama, saya akan mendapatkan satu perjanjian kontrak untuk anda sebagai pembekal kepada syarikat di mana saya bekerja. Berdasarkan peratusan, asalnya harga pembelian sebenar bahan kimia ini oleh syarikat per karton adalah kira-kira ($4,000USD) manakala di Malaysia harga jualan tempatan ($2,100USD) dan syarikat kami tidak perlu kurang daripada 200 karton. Sebab mengapa saya mahu anda untuk menjadi ejen kami adalah untuk menjadi pautan yang menghubungkan penjual tempatan di Malaysia secara langsung kepada syarikat membeli maka margin keuntungan akan dikongsi oleh kita berdua sebanyak 70% kepada anda manakala 30% kepada saya. Saya sedang mencari orang yang serius untuk menjalankan perniagaan ini supaya boleh berkongsi keuntungan bersama. Bantuan utama anda bagi saya hanya untuk anda bercakap dengan pengarah syarikat kami bahawa anda boleh membekalkan syarikat produk dan juga secara terperinci dari segi harga dan cara pembayaran maka kita boleh mengambil dari sudut itu.

Sila maklumkan kepada saya dengan segera selepas anda menerima e-mel saya jika anda berminat dan bersedia untuk melakukan perniagaan dengan saya supaya saya boleh memberi anda contack penjual tempatan di Malaysia supaya anda boleh menghubungi mereka untuk meminta jika mereka mempunyai produk ini dalam stok untuk membekalkan kepada anda, Sebelum syarikat kami menghantar pengurus pembelian turun ke Malaysia untuk membeli produk daripada anda secara langsung. Ingat (jujur) adalah kunci kepada setiap kejayaan dalam perniagaan.

Terima kasih di atas kerjasama anda. Saya menunggu jawapan dari anda.

Wassalam



Azizah binti Abdullah








KERAHSIAAN AWAS: Mesej ini bertujuan hanya untuk kegunaan oleh individu atau entiti yang kepadanya ia dialamatkan dan mengandungi maklumat yang adalah istimewa dan sulit. Jika anda, pembaca mesej ini, tidak adalah penerima maksud, anda tidak harus menyebarkan, mengedarkan atau menyalin komunikasi ini. Jika anda telah menerima komunikasi ini dengan kesilapan, sila maklumkan kepada kami dengan segera melalui e-mel pulangan dan memadam mesej asal. Terima kasih.

4 comments:

  1. Salam,
    Nama saya Azizah Binti Abdullah. Saya menerima maklumat ini dari Malaysia. Sila Saya bukan scammer, jangan merosakkan nama saya di Malaysia. Mengesahkan maklumat sebelum anda meletakkan di internet. Kita tahu bahawa terdapat adalah satu penipuan internet tetapi ia tidak setiap perniagaan di internet adalah penipuan, terdapat banyak perniagaan tulen seperti ini dari UK. Sila keluarkan maklumat ini, saya mohon anda dengan nama Allah.

    ReplyDelete
  2. mcm google translate je..

    ReplyDelete
  3. http://allianceteamworkmarketingproducts.blogspot.com/2014/05/cellfood-products.html

    ReplyDelete